Въпроси и отговори
Airbnb е американска компания, основана през 2008 година в Сан Франциско. Компанията залага на уникалната концепция, която дава възможност на собственици да отдават под наем цялото си жилище и дори част от него, когато и както и удобно за тях самите. Airbnb бързо се превръща в световен феномен и лидер в туристическите и бизнес настаняванията. В момента Airbnb оперира в над 34,000 града в 191 държави по света.
Ключово предимство пред Booking.com е обслужването на плащания между гостите и домакините, както и предварителната проверка на гости – всички гости качват в системата си лична карта; гостите също получават ревюта и оценка, което допринася за филтрирането на качествени гости.
За последните две години натрупахме безценен опит, който трансформирахме в ясен процес за предоставяне на невероятно преживяване на вашите гости всеки път.
Успяхме да автоматизираме част от процесите, изградихме екип по поддръжка и почистване на имотите и най-важното – разбрахме от какво се нуждаят гостите и как да им го осигурим.
Ние сме тук за комуникация с гостите 24/7, обслужване на резервации и спешни ситуации.
Ние сме пътуващи хостове, които почитат културата на споделеното пътуване. Преди повече от 2 години започнахме да приемаме гости в собствените си апартаменти. След това наши приятели ни помолиха да им помогнем и на тях с управлението на имотите им в Airbnb. Така съвсем естествено създадохме страхотна инфраструктура и методология, която сега се ползва от всички наши клиенти.
За последните 2 години сме настанили над 2000 гости от 6 континента, създадохме много приятелства и незабравими спомени. Нашите 500+ позитивни коментара от гости са основната ни мотивация да продължаваме да залагаме на високото качество на имотите, които управляваме, както и на вниманието към детайла и личното отношение към всеки гост.
Стандартът ни е настаняване след 15 часа и освобождаване до 11 часа. Разбира се, желанията на гостите са най-важните и винаги когато има запитване за ранно настаняване или късно освобождаване, правим координация с другите гости, с камериерката и се стремим да удовлетворим желанията. Това винаги се посреща с голяма радост от гостите и води до 5-звездни оценки. А това до повече приходи от имота!
За удобството на нашите гости използваме система за самонастаняване, която позволява приемането на резервации 24/7. Това е голям плюс, защото едно от изискванията на Airbnb за приемане на бизнес гости, е именно опцията за късно настаняване. Нашата система позволява на гостите да се настанят в удобно за тях време, без значение колко късен е полетът им.
Ние инсталираме за наша сметка подходящ малък сейф в близост до входа на сградата, от който гостите лесно вземат и връщат сами ключовете си.
Разполагаме и с настаняващ екип, който може да посрещне гостите, когато се налага.
Предлагаме на нашите клиенти възможност за цялостно управление на имота, включително ежемесечно плащане на битови сметки и други допълнителни услуги.
Отдаването на имот под наем е съпроводено от съответните правни регулации. Нашият екип е подготвен да отговори на всички ваши въпроси спрямо спецификата на конкретния имот.
Правим плащане по банков път всеки месец до 5 число, за дължимия месечен наем или със съответното процентно възнаграждение.
Клиентите ни, които са Airbnb хостове и са избрали да работим с процентния ни пакет, е нужно да ни добавят като co-host и да настроят процентното изплащане към нас, заедно с таксите за почистване.
Предлагаме на нашите клиенти две възможности – фиксиран наем или комисионна.
Фиксираният наем се определя след оглед на имота и изготвяне на оферта от страна на нашия екип. Тази възможност е подходяща за клиенти, които искат да планират месечния си приход и да получават една и съща сума всеки месец.
Instahost предлага и възможност за управление на имота срещу комисионна от 20%. В този вариант вие получавате 80% от приходите на месец. Таксата за почистване на имота не е включена в този процент и се начислява допълнително. Тя се заплаща от гостите.
Нашите камериерки са обучени и работят по най-високи стандарти за задоволяване на изискванията дори на най – взискателните ни клиенти. При поддръжката на имота особено важни за нас са вниманието към детайла и личното отношение към всеки гост. Разбира се, всяко жилище има собствен дух и характер, затова подхождаме индивидуално спрямо спецификите на конкретния имот и ще се радваме за отговорим на вашите изисквания.
Спалното бельо и свежите кърпи са основен елемент, който допринася за цялостното преживяване на гостите. По тази причина използваме наше висококачествено спално бельо и кърпи. Работим със сертифицирана професионална пералня, която се грижи за поддържането на високо качество и стандарт без компромис.
Стандартното зареждане за двама гости включва спално бельо от 100% памук (долен чаршаф, два броя пликове и две калъфки), два броя кърпи тяло и лице, както и два броя за банята и кухнята.
Основната мисия на екипа на Instahost е да ви отмени в грижата за вашия имот и гости, докато печелите пари без целия хаос и логистика. От вас се изисква да се свържете с нас и да насрочим среща за оглед на имота.
Да. Нашите камериерки използват специализирани препарати за висококачествено почистване на всички повърхnости в имота. Поддържането на имота включва цялостно почистване и санитизиране, смяна на спално бельо и аранжиране на леглото, зареждане на консумативи и комплименти за гостите.
Instahost ви отменя в цялостната грижа по отдаването на вашия имот на краткосрочен наем. Ние представяме и управляваме вашето жилище в най-голямата и най-успешната платформа в света – Airbnb.com. Ние се занимаваме с резервациите на гости, обмен на ключове, почистване, поддръжка и общуване с гостите преди, по време и след всяка резервация. Ние се грижим за вашия имот и за незабравимото преживяване на вашите гости.